Hongarije Plaza

Stichting Gastouders Hongarije en Hongarije Plaza

Stichting Gastouders Hongarije neemt ook dit jaar weer deel aan Hongarije Plaza, dit met medewerking en dankzij onze sponsor  Hungaria Huizen. Karin en Edwin Bierling van Hungaria Huizen hebben ons een plaatsje aangeboden op hun stand. Hiermee probeert de stichting meer gastgezinnen aan te trekken. Maar u als gastgezin bent daar van Harte Welkom en laat u informeren over dit land met zijn prachtige steden en vakantiegebieden. Hungaria Huizen verhuurt vakantiehuizen in Hongarije en is expert op dit gebied

Hongarije Plaza is een veelzijdig landelijk evenement om mensen in contact te brengen met diverse aspecten van Hongarije door middel van o.a. concerten en optredens, lezingen en workshops op het gebied van cultuur, gastronomie, toerisme en zakendoen, en een informatiemarkt. Ook is de dag uitstekend geschikt om elkaar te ontmoeten of te netwerken.

Hongarije Plaza is i.v.m. de ontwikkelingen rond het Corona-virus verplaatst naar zaterdag 26 september 2020

Adres: Nieuwe Markt 6, 3771 CB Barneveld.

De entree voor de hele dag – van 10.00 tot 18.00 bedraagt € 7,50 (online voorverkoop), resp. € 10,- bij de kassa op de dag zelf. Ga voor reserveren toegangskaarten naar de website van Hongarije Plaza

Kinderen tot en met 12 jaar gratis.  Honden en andere huisdieren zijn niet toegestaan.

Graag  tot ziens!

Meer info: