Juli 2021

ACTIE SUN & FUN

Stichting gastouders Hongarije zet zich in om zoveel mogelijk kinderen uit kindertehuizen in Hongarije, een onbezorgde vakantie bij gastouders in Nederland aan te bieden. Door Covid- 19 en de maatregelen konden de kinderen ook deze zomer helaas niet naar Nederland komen.

Om de kinderen te laten weten dat er aan hun gedacht wordt en om ze een zonnige zomer met veel vakantieplezier in Hongarije te geven hadden wij een superleuke SUN & FUN actie bedacht!

SUN & FUN ACTIE DOEL : 1000.-

EIND BEDRAG DAT WE SAMEN MOCHTEN SPAREN IS ZELFS MEER GEWORDEN DAN ONS STREEFBEDRAG NAMELIJK : 1298,20!!!

DANK JULLIE WEL!!

Juni 2021
Met pijn in ons hart hebben we moeten besluiten om de zomerreis van 2021 niet door te laten gaan. Het reisadvies op dit moment is nog steeds code Oranje en heeft daardoor de nodige beperkingen om deze reis te organiseren. Om de kinderen in de tehuizen een hart onder de riem te steken gaan we een mooie Sun & Fun actie opzetten zodat het voor hen toch een gezellige sportieve zomervakantie gaat worden!
Binnenkort meer info….

December 2020
Versturen van de pakketten met voor ieder kind een (kerst) kaart en klein cadeautje erbij. Van de giften hebben wij spelmateriaal gekocht en de verzending ervan bekostigd. We hebben de pakketten verstuurd naar de tehuizen in Mátészalka, Tiszadob, Boedapest, Nyírbátor en Gönc. Inmiddels zijn ze daar ontvangen.

November 2020
Doordat de vakantiereizen niet door kunnen gaan is er een kaartenactie opgezet. Er is hier bekendheid aan gegeven d.m.v. flyers, fb , instagram. De bedoeling is dat elk kind uit de vijf tehuizen, een kaart ontvangt. Daarnaast kunnen mensen giften overmaken voor aanschaf van klein spel materiaal en verzending van de pakketten met de kaarten. Zeer geslaagde actie en we mochten giften en ruim 900 kaarten ontvangen.

September 2020
In september heeft er een bestuurswisseling plaatsgevonden. Het voormalige bestuur is afgetreden en er is een nieuw bestuur aangesteld.

Activiteiten 2020
Zomer/kerstreizen 2020
Helaas door Covid 19 zijn de reizen dit jaar komen te vervallen. We hebben de zomerreis gepland voor 15 juli 2021 tot 26 augustus 2021. Binnen deze data kan een kleine schuiving plaatsvinden.